Tankar under träning....

Sitter på jobb nr 2. Mellan kundsamtal och möten finns lucka för träning.

Jag kör på med lite uppvärmning och en WOD. Är till en början ganska omotiverad....

Sätter igång, höjer musiken så det dånar i öronen! Sjunger till och med med när jag orkar. 

Tankarna tenderar dock att flyga iväg lite. Jag tittar på mig själv i spegeln...
Jag är snart 30 och är i bättre form än någonsin!  Tänk om någon sagt till mig när jag hängde på dubbla pass, dag ut och dag in, under flera år, att vet du, du tränar å tränar, men du kommer ha din peak när du är 30-någonting! 

HA!

Nu är det iaf så! Jag är starkare, smidigare och uthålligare än någonsin :) 




Jag har många att tacka för det! Men det får bli en annan gång!!! 






Kommentarer
Postat av: Lill-loppan

Kanske ska börja köra Crossfit ändå, grym krooopp!!

Svar: Ja!! Kom bara ;)
stiiin.blogg.se

2014-01-22 @ 20:07:21
URL: http://www.louisewahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0