Min mat!

Jag har som sagt börjat med att äta glutenfritt. 
Kommer visa er här i bloggen lite vad jag äter och så istället!

Igår blev det äggmacka till frukost. Finns glutenfritt knäckebröd att köpa eller recept om man vill baka själv. Jag gillar de som finns i butik! :)

Lunch åt jag yoghurt, 10% med blandade nötter. 
Jag går ju mest och släpar fötter à efter mig så det räckte precis lagom.

Mellis med Viktor resulterade i en kopp te och ratad mandarin :)

Ugnsstekt laxhalva med pressad potatis och dillsås till middag!

Ingen bild blir det tyvärr! Kommer bära mig på den fronten.

Just ja! Efter träningen brukar jag skämma bort mig med en proteinbar! Viktigt viktigt viktigt att fylla på efter pass! Sen kan man ju givetvis välja något annat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0