Fredagsmyyyyyyyyyyys!!!!


 
Åkte till boxen före jobbet, kände att jag laddar bäst inför nattpass med träning. 

Tänkte testa gårdagens 18-pass! Lurade Andreas att stanna och köra med mig. Alltid lättare att köra med nån! 

Passet: AMRAP
10 burpees
20 Wall ball
30 svingar
40 DU/ 20 mountainclimbers
Körde 3 varv innan axeln började gnälla... Fick snabbt hjälp att ändra till

10 ringrodd
20 K2E
30 squat jump
40 K2e fast omvänt 
 
20 min kändes lååååååångt! 

Vilade lite...gick igenom lite sälj med Martin som ramlade in i boxen. Han körde nåt galet pass...ville inte ens försöka mig på...

Men kände efter en stund att jag hade mer att ge, så gav mig på 
Fy fy fy fy fy!!!! 
Alltså herreguuuuuud! Jag höll på att kasta in handduken....
Tur Martin var där och peppade, annars hade jag stupat/givit upp på varv tre typ....

Nu jobbdags! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0