Fredagsmys på morgonen

Ja ni, natten på jobbet var fantastisk! Jag var full av energi när det var dags att åka hem....så prioriterade om lite och åkte till boxen för att köra lite rodd och nån pullup...hade jag tänkt!

Jag fixade lite innan jag kom igång. Bar lite stolar och hade mig! 

Sen rodde jag några kilometer, typ 3... Lyssnade på hög musik och skulle sen ge mig på pullupsen. Men idag var jag för trött....

Kollade igenom lite pass och körde sen en Jack.


Slog även rekord i DU...ett personligt rekord alltså! Så kul! Hade någon annans hopprep dessutom, längre än mitt! Kanske är hemligheten...
Testade typ 30 ggr till men det blev inte fler....bara pisksnärtar på kroppen....

Letade sen efter däck men utan större framgång! 

Nu är det snart dags för fredagsmys med familjen! Och Fia!! Det blir bra!! 

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Bylund

Vilken energi du har! Håller med dig angående natten :-) Ha nu en fin helg. Kram

Svar: Tack bästa rosie
stiiin.blogg.se

2014-01-24 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0