Ett käx i boxen

Idag var det söta Käxet som höll i gruppen! 

Det var en 2 och 2-uppgift, men vi var ojämna så jag erbjöd mig att köra utan någon som hejade och räknade mina rep!

Vi skulle hinna 5 varv på 15 min....
- 20 backsquat med 50% av vår vikt, max
- 10 ringrodd
- 20 utfall
- 10 rygglyft

Mickan utmanade mig att köra en AMRAP istället så det fick det bli... Hann 6 varv....de för squatsen sänkte mig....arma ben...

Sen var det dags att ta tag i kosten! Matlista som resulterat i handlingslista, vagn och flygfyren i sikte.... 
Trodde aldrig jag skulle bli klar. 

Glutenfritt blir det här! Hej och välkommen lugna och harmoniska insida!





Kommentarer
Postat av: mary

skriv gärna hur det går med kosten. vad du äter etc. kan inspirera !!!! kramis

Svar: Bra idé ;)
stiiin.blogg.se

2014-01-29 @ 05:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0