Ett kärt återseende

Var förbi på Actic och hälsade på. De har gratis träning denna vecka och även gratis BIA-mätning!

Jag ville testa att springa lite längre sträcka, sprang i ca 35 min och hann 7 km innan jag tröttnade rejält och bestämde mig för att köra igenom passet jag skulle leda på Crossfit senare.  Blev ett bra pass! 

Gjorde en mätning i augusti så tänkte att det vore kul att testa igen! Se om det hänt något :)


Kolla in min kroppsliga ålder.... FJORTON ÅR?!?  
Är det bra eller dåligt :)! 

Ny mätning igen om tre månader. Det blir kul att se. 

Vad har ni tränat idag? Eller har ni vilodag? Vilka är ni som läser??!? Nyfiken ;)

Kommentarer
Postat av: Lill-loppan

Jaaag läser och jag har tränat!!! ;)

Svar: Gulliga Louise!! Bra bra! Är du bättre i benet???
stiiin.blogg.se

2014-01-22 @ 20:05:56
URL: http://www.louisewahlgren.blogg.se
Postat av: johanna lewell

jag läser peppas och beundrar!
har ju tränat idag jag med som du såg:-) Roligt pas var det också! :-)

Svar: Vi ses snart igen!! Bra jobbat idag :)
stiiin.blogg.se

2014-01-22 @ 21:21:53
Postat av: Mary

Jag med läser så klart. Jag blir glad av din blogg....

Svar: Åh! Va bra!! Träna ihop nått snart?!?
stiiin.blogg.se

2014-01-23 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0