Gym och mys


Söta Lisa!!

Sitter i soffan hemma hos Lisa och gäser....å vi är såååååå mätta! Vi åt ändå bara två tacos var....
Det är så trevligt att sitta ner, äta en god middag och bara prata om ditt och datt....( Lisa vet vad ditt och datt står för .... hihihi)

Innan Lisa hämtade mig utanför gymmet för att åka till flygis, så hade jag en riktigt gym-dag. Jag sprang på löpbandet utan att det kändes speciellt jobbigt och körde igenom överkroppen ordentligt!
Riktigt skönt faktiskt...svetten lackade på kroppen! Känner när jag ska gå efter att ha suttit en stund att jag kommer ha träningsvärk imorgon!!

Nu är det filmdax, en riktig löööövestory! Kan det blir bättre?? hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0