Glad! Och så är det lördag idag!!

Idag fick jag beröm för bloggen! IRL alltså! Så gulligt, riktigt glad blev jag, fick uppmuntrande ord och hejja på väg mot ev framgång :) Du vet vem du är 😉

Idag har är det min lördag, jobbar fr.o.m. Imorgon och tre nätter framöver, så det blir hårdträning och jobbelijobb.

Så ikväll blir det lite gott utan att ha dåligt samvete ;) det vet ni va? Att man måste unna sig, livet är för kort (kan bli om man har lite otur) och då vill man ha levt så gått man kunnat med lite guldkant! Eller hur :)

Varit och tittat på fotboll idag, saknar det lite faktiskt. Jag tycker om att springa och gruffas å buffas...
Dessvärre slutade matchen med en tråkig och ond skada på Goa Daniel. Hoppas han repar sig snart och kan fortsätta där han slutade!


Kommentarer
Postat av: Sambo och Pappa till hennes barn.

Det var Daniel Bellander som bröt benet på Djurgårds matchen. Inte jag.

2013-08-01 @ 09:32:50
Postat av: Fia

Och världens snällaste du fixar min medicin på fem min! Så otroligt uppskattat! Ta hand om er! Kram/Fia

Svar: Självklart försöker jag hjälpa så gott det går! Tur det var inom min profession ;)
stiiin.blogg.se

2013-08-11 @ 21:15:21
Postat av: Fia

En till sak "ev. framgång"... Känns som en självklarhet att du fixart!!

2013-08-11 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0