En ny start, nytt mål och en rolig satsning!!

Gott folk, nu är det dags!

Att jag väljer att börja blogga igen är för att jag tycke att det är kul men mest för att ha en liten träningsdagbok som jag kan del med mig och som de som vill kan följa!

Jag satt en kväll i juli och surfade på webben, surfade in på TV4s hemsida och såg att de söker utmanare till Gladiatorerna....
Slängde iväg en ansökan mest för att det är skoj, fick sedan tillbaka att jag skulle komplettera med en videosnutt av mig själv....
Här någonstans i såg jag att fasen vad kul det skulle vara att faktiskt få göra en liten träningsresa med Gladiatorerna som mål....

Så tänkt och gjort! Nu startar den korta men intensiva resan Om ni kan få följa om ni vill!!
Jag vill också poängtera att jag INTE har blivit antagen, men måste ju ä då förbereda mig och träna som om jag skulle vara med, vad är annars vitsen?!?!?

Så, detta kommer ett tag framöver bli lite av en skryt och peppa-mig-själv-blogg, står ni ut med det så vore det jättekul, annars är det ju bara att låta bli att läsa :)

Fortsättning följer!!!


Kommentarer
Postat av: Therese Carlström

Du e grym Kristin! Heja Heja! Ska följa & hålla tummarna att du kommer med i Gladiatorerna, coolt!!!

2013-07-24 @ 08:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0