Dag 1! Tisdagen den 24/7 2013!

Idag har jag börjat att medvetet träna för att bli en grym utmanare! Jag har vägt in mig för att jag tänker att jag måste bli lättare och starkare! Så vikten är en del av målet!

Idag blev det 40 min på löpbandet innan jag körde mitt sedan tidigare utformade gymprogram...
Men vet ni, så fel ordning!! Hade rätt dåligt med energi i slutet av styrkepasset... Men man lär sig!!

Ska ta lite bilder så vi kan jämföra under tidens gång, men inte idag! Vill ha lite hjälp så det blir bra bilder! Eller vad säger ni? Räcker det med mobilbild??

Hur som, tufft som tusan var det och jag känner redan av möra muskler...

Har även diskuterat med en polare om bra träning som stärker balans och närkamp :) det får ni se senare!!
God kväll gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0