Återhämtning och mat!

Jag ligger och tar igen mig, känner viss träningsvärk men tror att jag tränade bort lite imorse!
 
 
Tänkte också berätta lite om mitt kostupplägg. Innan satsningen så hade jag börjat med LCHF, och tänker fortsätta med det. Jag och Björn Ferry når målet utan socker och annat gasbildande. Tror på att det går. Min kropp har tidigare visat sig må bäst utan kolhydrater (i så stor mängd) och då får det bli så!
 
En favorit för tillfället är Rysk yoghurt, 17 % fett, så smarrig. Till frukost eller som mellis. Testa vettja!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Rysk yoghurt är mumma! Kör själv en kombination av Lchf och GI. Ger också resultat 😊👍

2013-07-24 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback