TRÄNAT MED KÄNDIS!!!

Har inte bloggat så flitigt under helgen, men det har sina förklaringar!

- träningsvila lördag
- födelsedags-dag för pappsen
- ni är färre som läser så tänker att ni passar från mig på helgen så då pausar jag oxå :)

Men idag har det tränats!
80 min på gymmet, blandat cardio och styrka överkropp.

Tränade med den numer välkända Jukka som kör hårt med mig!

Imorgon blir det Trainingcamp kl 06.... Flåsigt stod det...vi får väl se!???

Varför rubriken: Tränat med kändis?!?

Men alltså, det kan man nog säga ändå... För det var en kändis på gymmet samtidigt som jag tränade, vi bytte några ord (oviktigt vad....?!?!) och ja, båda tränade ju.... Hihihi :) coolt va? Jag säger ju gång på gång, det är på ACTIC det händer ;)


//träning som blir av....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0