Trainingcamp

Då var det avklarat!!

Intro och tester första dagen.
När alla var på plats presenterade Per konceptet Trainingcamp.

Sedan var det dags för tre olika tester:

- En runda som skulle springas så fort man bara orkade tre ggr med två minuters paus mellan varje varv och sedan en sluttid som förhoppningsvis förbättras till sluttester om 6 veckor.

- Så många armhävningar man orkade på tre minuter. Här missförstod jag lite måste jag säga, Albin visade under uppvärmningen en vad jag tyckte smal armhävning. Tog fasta på det och höll in armbågarna och kämpade på. Sen när det var 20 sek tittar jag mig omkring och ser att alla gör vanliga armhävningar...vilken tabbe!!

- kettelbellkast var tredje övningen. Det var kul!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är smala armhävningar man ska göra. Å skit i de andra vad de gör. Det är endast du och dina förbättringar som räknas. Kötta på bara!

2013-08-19 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0