Tabata och PT-pass!

Jag värmde upp (?!?!) med ett Spinningpass i Tabatastil. Snacka om att bli varm hörrni! Jisses! Det var riktigt bra, Janne på Actic höll i passet. Försök gå på det gott folk!!

Det passet jag gick på var i 30 min, som följs av ett 60 min...
Jag valde att köra 30 min och sen kliva av och köra mitt PT-pass som Emilia gjort till mig.

Åter igen, jiiiiii....spagettiarmar och en allmänt trött kropp!
Körde passet rakt igenom och avslutade med att cykla i 20 min.
Märkligt nog återhämtade jag mig bra och kände för att köra på lite till, så blev lite extra mage, utfall och tåhävningar. Hade plus 20 kg i famnen bara för att! ;)

Vad har ni tränat idag??
Just ja, la ner mitt namn i en tävling om 6v gratis CrossFit, skulle vara kul att testa!! Om jag vinner är det ett tecken, eller hur :)

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Du är GRYM , Kristin!!! // Helen

2013-08-05 @ 21:15:03
Postat av: Therése Wallmo

Bra jobbat!! Själv sprang jag på min bästa tid på vår runda på 4,7km. Klappar mig själv på axeln!

2013-08-05 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0