Lite research, eller hur det stavas...

Jo gott folk, undertecknad har forskat lite på hur uttagningarna skulle gå till om jag skulle komma vidare...

Det visar sig vara en hel del arm och överkroppsstyrka. Chins, så många som möjligt på 30 sek, toe to rings (omg) harres test, det har jag provat på när jag sökte till polishögskolan så det är inga nyhet iaf!

Sen är det beep-test, idioten och klättra i rep (helst utan att hjälpa till med benen)... Detta känns just nu som att det är precis där jag är som sämst, eller löpning är inga problem, men guuuuud alla dessa armgrejer.... Till att börja lyfta skrot på allvar :)



Kommentarer
Postat av: caroline

det grejar du!! woop woop!jag & Tina har redan börjat fundera hur vi ska designa banderollerna;) kram:):)

2013-08-04 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0