Lill-lördag

Och vilodag.

Jag har ett litet problem (hoppas att om någon känner igen sig, talar om hur ni gör), jag har idag inte haft några restriktioner what so ever för vad jag fått äta, så har petat i mig både lite muffins, potatis till lunch och pasta till middagen...och nu ikväll är jag svullen och uppblåst!

Jag verkar vara dömd till stenålderskost/LCHF/LCHQ/paleo...?!??
Jag vet inte men usch, vill helst inte vara begränsad men det verkar ju inte bättre.. Någon som vet??

/// Ballongen Samuelsson


Kommentarer
Postat av: Michaela Sandberg

För min egen del så är det ju framförallt mjölet som bidrar till ballongmage, så försök undvika bara mjöl ett tag, finns ju bra alternativ i mandelmjöl och kokosmjöl? :) Eller, så får man helt enkelt leva med ballongmage om man inte kan slita sig från typ muffins (vilket jag förstår) :)

Svar: Jag tror att det är samma för mig! :/ men som du skriver så finns det ju alternativ :)
stiiin.blogg.se

2013-08-15 @ 09:16:28
URL: http://michaelasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0