En liten del kvar....

Jag måste spela in en liten filmsnutt och komplettera min ansökan till Gladiatorerna, detta har jag fått ett mail om...

Ni som känner mig lite ser mig kanske som en skojfrisk filur som larvar och har mig mest för jämnan. Ni som känner mig lite mer ändå vet att jag har fler sidor, men som tycker att det är kul att driva både med mig själv och andra...och skattar så mycket jag bara orkar och kan. MEN ni som känner mig allra bäst vet precis hur jag blir när det på allvar ska snackas inför folk.... Ja, detta är alltså ett mitt problem, rullen som ska filmas alltså....
Jag har inga problem att snacka på ett Spinningpass som ledare, eller på jobbet när det är rond eller så... Då har jag ju koll på läget...

Ja hur som helst, in ska den, och spelas in måste den ju först, den där jävla presentationen... De borde ju sett i den skriftliga ansökan att jag är given på arenan ;)

Vidare om detta, inspelning kommer att ske inom kort....

.


Kommentarer
Postat av: Frans

Hej. Jag har fått samma mail som du. Vet du vart man skickar filmen? För till den mailen som dom skickade från kan man väl inte svara till?
Med vänlig hälsning, Frans

2014-08-04 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0