Jag lämnar Sverige.....



för att njuta av sköna och vackra Thailand i två veckor.

Så ni behöver inte undra varför det inte skrivs något nytt =)

Har tagit examen, är numer sjuksköterska även på pappret. Har du tur kanske det är jag som tar hand om dig eller någon i din familj inom en snar framtid. Är sugen på att börja jobba, men ska hämta nya krafter och vila upp mig först!

Till Klong Muang styr jag nu kosan. En mil från Ao Nang för er som är beresta i Thai-ölandskapet!

Jag kanske skriver om det finns internet att tillgå och om jag känner att det prioriteras, annars:

SO LONG!

Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: melle

dax att komma hem nu darliing !!! miss u

2010-02-02 @ 11:37:43
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0