Sökes: Någon som jag utmana mig, ofta och tufft!!

Idag var det som ni kan se on ni läser lite bakåt, dags för ett riktigt grymt pass på gymmet.

Kom hem efter jobbet, väntade hem Daniel som kom och gick ungefär lika snabbt. Och gott folk, ibland kan man inte tro att jag är 26 år. Som om jag hade 0 rutin, kade jag mig på soffan för att vila en LITEN stund efter en riktigt jobbig dag på jobbet, och somnar såklart. Vaknar 18:30!!! Hallååååå!!! Jag skulle varit på gymmet för typ 1,5 h timme sen.

Väntar dessutom på min svåger för att ha lite fredagshäng med honom och kunde därav inte dra iväg på träning. Han skulle vara här vid 19-tiden....

Har dessutom låtit bli att tänka idag, fikat på jobbet, smörgåsar.... you know it!
Men men men... jag funderade lite på hur jag skulle kunna få tillbaka min motivation som under en längre tid varit väldigt varierande. Jag har hittat den. Provade ett par byxor som under min storhetstid för ca 3 mån sen, satt LÖST. Nu sitter precis. Inte för tajt, men precis. Där har vi den, varje gång jag tänker att jag minsann kan unna mig, ska jag prova de där byxorna!

Imorgon är det power-lördag. Ska på kräftskiva på kvällen (tänkte ta med egna kräftor, får ju bara några stycken och det nöjer inte jag mig med!! ) Men innan dess ska jag träna det jag tänkt träna och det jag missade idag! Det är ytterligare en sak som jag har inrättat. För att mota de lata tankarna vid grind.  =)

Saknar faktiskt att ha någon som driver på mig när min egen vilja inte räcker till. Jag har några som jag pushar och som bett mig ta med dem ut och träna. En sån skulle jag oxå vilja ha, någon som kan utmana mig. Finns du där någonstans??

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Men shit vad du verkar träna, kom inte ihåg att du gjorde det när du jobbade på Friskolan. Bra jobbat!

Kram Frida.

2010-08-27 @ 22:09:02
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0