Ett nytt försök att hitta ett nytt sätt....




Nu gott folk ska den här bloggen bestå av träning, träning, nya mål och sånt som ploppar upp därimellan!

Jag har idag satt upp nya mål för min träning och kost och jag tror att genom att dela med mig så tvingar jag mig själv att vara aktiv (för variationens skull) och framförallt genomföra det jag tänkt så ni får vara med på min resa ända in i mål!


Sedan vi flyttade till vår nya lägenhet (som är grym by the way) så kom jag av mig lite. Hade fina rutiner och var på god väg till nått riktigt bra. Men med flytt och obekvämt boende, utan  kastruler, träningskläder, en välfylld kyl eller tvättmöjligheter tappade jag det där braiga och hamnade i en sämre, inte skitdålig, men sämre livsstil. Detta ska jag nu ändra på =) Och ni som vill kommer kunna läsa lite om det här!

Jag kommer inte dela med mig av min målvikt heller inte vad jag väger nu, iaf käns det inte så just nu.....

Målen är iaf:
- 6 kg
en bredare meny med bra vardagsmat
att nöta ut ytterligare ett par löparskor
hitta nya träningsformer som ger det resultat jag vill ha

Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0