Ett första steg

Igår promenerade jag till Intersport för att införskaffa ett par nya löparpjucks. Har sedan i februari sprungit slut på de jag har.... Alltså tyvärr ett nödvändigt ont.

LUNARGLIDE+ 2


Nike
LUNARGLIDE+ 2

Lätt och komfortabel löpsko byggd på den nyutvecklade Lunarteknologin, där mellansulan består av en mjuk kärna inkapslad i ett stabiliserande skal. Dynamic Support innebär att de bägge materialen genom en speciell kilkonstruktion ger en optimal avvägning.

Det bästa är, tyvärr syns inte det så bra, att de är riktigt rosa i färgen!! Me like!!

Fick tips av expiditen om hur jag ska knyta skorna för att slippa skavsår (som ofta drabbar mig). Dock fungerade det inte riktigt 100%. Var ute om provGICK skon och fick ändå känning av skavsår..... Men jag vet att det ger med sig efter ett par gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0