Dag 3: Spinn n' run



Var på jobbet och dividerade med en kollega vad i skulle träna för något i afton. Blev uppringd av Helene (chefen på Actic, fd. Nautilus) som, jag kan nästan säga bönade och bad på sina bara knän ;) och undrade om jag kunde leda spinningen kl 18.00.... och jag hade ju redan tänkt upp och träna så va fasen, YES!

Väl där hör jag på henne att det inte är någon rush på gymmet och att det är ganska få anmälda till passet. dock BARA MÄN ;) det ni!!!

Jag river av spinningen, 60 min i ett jihu, och det som masat sig dit fick sig en omgång!
Efter spinningen kände jag för att "springa ner" lite, som man gör efter match (iaf de seriösa lirarna ;) ) och drog av 5 km på löpbandet innan jag slutligen belönade mig med en varm och skön dusch!

Så dagens träning:
- Spinning
- Löpning 5 km

Totalt: 380 + 610 kcal off my body!!! (990 för er som inte orkar räkna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0