Nära eller FÖR nära....

Skrev tidigare om min praktikplats. Vi jobbar i par, en sköterskestudet och en läkarkandidat. Den killen som jag jobbat i team med har inge riktigt känsla för vad som är mitt space. Han kommer hela tiden in i min egna sfär, mitt eget space. När vi står och pratar med patienten eller sitter inne på kontoret så hamnar han alltid för nära. Och inte nog med det, han har ett fummligt och lite tafatt kroppsspråk och kontakt med patienterna.... kan liksom stå och småklappa lite på axeln eller benet... Ah, det är svårt att förklara men så är det iaf....

Han påminner om en Mr Burns faktiskt. Både i hållning och kroppsspråk. Fast me samma frisyr som Elvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0