Du sköna höst mäter dig inte med mina mått....



Sa igår att jag skulle ut och powerwalka kl 06.00. Varför jag bestämde den tiden det vet jag inte, men hur som helst så har det inte blivit av än och nu är klockan 08.00.  Alltså, jag kommer att ta mig ut, men vädret som skulle kunna vara mer höstlikt på mitt sätt, vilket skulle innebära klarblå himmel, någon plusgrad och sol är istället, grå, lite småregnig och fisljummen ger mig ingen inspiration alls.

Hur som helst.
Ni som inte träffat mig på länge eller pratat med mig vet inte om att jag haft lite problem med min mage. Men idag, börjar jag mitt alldeles egna kostexperiment.
Jag kommer låta de som vill, få följa det här, inte in i minsta detalj, men så gott som!

Nä, dags att snöra på sig skorna och ta sig ut och få sig en-frisk-luft-kick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0