Vaccination

Hade bestämt mig för att inte vaccinera mig, tänkte att blir jag sjuk, så får jag väl härda ut och ta mig igenom det!
Men av någon anledning har en oro smygit sig på, tänk om jag får influensan, OCH DÖR! Folk har ju faktiskt dött, och vad är det som säger att jag skulle komma undan som ALLA andra.....

Nu ligger jag i sängen, redo att gå upp, men med en ond huvudvärk. Vet inte om den går att relatera till vaccinet, stressen inför tentan eller om det är för att min arm bultar och bankar så fort jag råkar lägga mig på den sidan. Som resulterat i att jag inte sovit ordentligt??

Så gott folk, hur gör ni?? Är ni lika kloka (orolig) som jag, eller står ni emot?!




Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

Jag ska ta sprutan, om jag får influensan cch överlever kan jag ju smitta andra i riskgruppen. Därför ska jag den så det inte blir så.

2009-11-04 @ 08:10:47
URL: http://metrobloggen.se/elinaw
Postat av: Daniel

Trodde jag kunde lita på dig...

att du skulle ta beslutet som är insatt i det hela..

2009-11-04 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0