Tips för att röra på sig regelbundet!

- Jo, man binder upp sig på pass på Nautilus, dock blev det ingen spinning i tisdags morse då jag hade tidig praktik i Solna. Så två pass, ett abs-pass och minst ett spinningpass i veckan.

- Börja med en lagsport, det är bra både för att komma iväg och träffa lite glatt, likasinnat folk.
  Var uppe på BKV´s inomhusträning uppe på Nordrona i onsdags och det är kul med idrott! Men det fick mig att inse hur mycket roligare det är att hålla på med en sport man är bra på jämfört med en man endast hanterar bara för att man ger sig fan på det! Alltså blir det även innebandy med mitt kära damlag nästa vecka!!

( nu är vi uppe i minst 3 dagar med träning och det är bra för den som vill röra på sig bara för att det är kul)

- Gå till ditt gym och få ett pass utformat bara efter dig själv och bygg lite muskler... detta ger dig inte, som myten säger, JÄTTESTORA muskler utan nästan endast ökad förbränning och starkare kropp.

 

Sätt fart och gör mig sällskap!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0