Tiiiiiidigt bidde det idag...


Att klockan ringer 05.00 är nästan omänskligt! Hehehe... iaf för någon som är van att sova tills det känns som om det är dags att gå upp!

Nåja, 30 minuter kvar tills det att jag lämnar min trygga boning och ger mig ut och åter igen till Huddinge.
Uscha...igår var det ju så superkallt! Hade min vinterjacka på mig och ändå frös jag... hm... så ska det ju inte vara!

Har hackat min sallad (sallad, tomat, gurka, rödlök och osttärningar) och dressing! Supernöjd, nu väntar jag på mina ägg som blir frukost!!

Ha en bra dag! Ses igen ikväll!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........

Ps. min arm gör fortf ont, känns som om jag har träningsvärk med en otrolig ömhet! Det går inte att nudda utan att jag gör miner! Så ni vet, ni som är i valet och kvalet om ni ska ta vaccinet eller ej!

Be prepared!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0