Tänk att vakna och sen sätta ner fötterna på ett skönt och burrigt golv?!?!?!

Hahahahahahhaa..... vi skulle mysa ikväll.... det slutade med att vi båda låg på varsin sida av soffan och sov!!

Vi blev båda trötta efter maten, jag var iväg och postade ett paket som jag vill skicka tillbaka. När jag kom hem låg sötaste och sov....

Jag började kolla på Biggest Looser men somnade innan jag hann se hur det gick. Vaknade av Arga Snickaren. Hur skönt såg det inte ut att ha en heltäckningsmatta i sovrummet?? Tänk att vakna och sen sätta ner fötterna på ett skönt och burrigt golv?!?!?!

DRÖMMEN!

Undra om Daniel kommer tycka att det är en bra ide till vår framtida Villa. Han är måttligt road av mina hårtstrån överallt och ett murrigt golv samlar nog på sig en del.....

Nä, nu ska vi krypa ner i sängen och försöka fortsätta sova. Kanska kika på nått avsnitt av någon serie på datorn.

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0