Sa till Daniel att jag förmodligen skullle komma hem efter en halvtimmes abs men....

Sista dagen på Norra VC. Känns bra. Ska vara på BVC nästa vecka, träffa bebisar hela veckan lång! Myyyyyyyyyys!



Igår masade jag mig iväg för att leda min abs, omotiverad och  trött.  Men det är verkligen någonting med träningen. Sa till Daniel att jag förmodligen skullle komma hem efter en halvtimmes abs, men vä där blev det även en timmes konditionsträning. Och jag var såååå nöjd!

Men varför är det såååå svårt att komma iväg? När men vet precis hur skönt det är efteråt. Specillet nu när vi gjort det till en tradition att basta och duscha efteråt? Det är ju huuuuuur skönt som helst!



I sängen ligger nu Daniel och trynar. Han vaknade imorse och hans huvudvärk från igår verkar inte ha gett med sig alls... Stackarn!!


Kommentarer
Postat av: Lina

ååå myyyys!

hur länge ska du vara där?

Det kankse blir en barnmorska av dig i framtiden :-D

2009-11-26 @ 09:56:05
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0