Min ängel....

Ni vet hur man kan känna ibland på söndagar. Lite ångest över att helgen är slut och att arbetsveckan börjar igen imorgon, att man inte hunnit med det som var planerat eller det man tänkt.

Vi var uppe på sportcentrum idag och stöttade Rimbos Damlag i handboll. Kul att se när de spelade mot de regerande svenska mästarna. Men samtidigt så imponerade de inte så mycket som jag hade hoppats.
Spelade handboll när jag var liten och det har nog satt sina spår. Jag tror fortfarande att jag vet hur man gör och uttrycker därför ett par gånger vad de gör fel och hur de borde lira....hm... nåja... Dom förlorade även denna match.

Hur som helst, åter till rubriken. Sitter slö och seg i soffan. Gick för att hjälpa min älskling i köket men efter att han tittat på mig så säger han "gå och sätt dig du så fixar jag maten".

Uppskattat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0