Jul i vårt hus....



Nu har vi jul, här i vårt hus, julen den kommer.....

Idag har vi pyntat i vår lilla lya på Bolkan. Åh känslan infann sig direkt och nu väntar vi bara tills det är den 2e och tomten kommer och äter gröt på vår trapp.

Dagen spenderades bland små bebisar. Jag har alltså hängt på BVC här i Norrtan! Det var bra, nu längtar man absolut inte efter unge längre!!! De skrek, grät, luktade bajs och var bara allmänt fula! Riktigt dålig marknadsföring för blivande mödrar, som alltså får sig en tankeställare!

Efter detta gick jag hem med en sprängande huvudvärk och längtandes till imorgon när jag får vara på MVC istället. Då ligger dessa gapiga varelser fortfarande i en ljudisolerad bubbla inuti mamman! Phu.....

Nä, nu ska jag mysa lite till i den härliga juloasen vi skapat här hemma!

Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0