Jag är överlycklig och sååå nöjd!!

Var idag på praktiken, tiden segade sig fram till det att klockan blev lunch! Det var då det skulle hända. Mina förväntningar och förhoppningar skulle få svar!

Jag bytte om från att vara sjukhusklädd till civilklädd. Gick över till sjukhuset för att träffa Irene. Och för er som inte vet vem Irene är sä är hon

MIN NYA OCH BLIVANDE CHEF!!

Det är så sjukt! Jag har fått jobb som sjuksköterska!!!!
Och jag är till och med ganska nöjd med lönen jag fick...ganska....
Allt har gått så fort! Pratade med henne i torsdags och igår, och nu ligger jag här i sängen och njuter över att mitt liv som sjuksyster snart tar fart med en känd destination!

Grym dag!!

Ikväll blir det fira!!


Kommentarer
Postat av: Elin Tegnér

Grattis!! Vad roligt! Kul att känna att utbildningen ger utdelning! Tack för i lördags också, det var jätte trevligt! Kram!

2009-11-10 @ 16:36:18
Postat av: Jennifer

GRATTIS! :) Gud va roligt för dig.

2009-11-11 @ 10:13:58
URL: http://jenkaan.blogg.se/
Postat av: Heli

Jag hörde att vi skulle få en ny tjej i januari. Tänkte på dig då :) Va kul. Nu blir vi arbetskamrater igen :D Ser jag fram emot! Grattis! Kramar

2009-11-12 @ 18:11:51
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0