Igår firades det!! Eller?

Michan och jag skulle fira mitt nya jobb med att gå på ett step-up pass och sen dusch och bada bastu lääääääänge. Sen åka till Ica och köpa något smarrigt och hyra film.

Såhär blev det:
- Vi missade passet med en halvtimme pga att jag trodde att det började halv sju och inte sex.
- Istället cyklade och gymmade vi lite.
- Duschen var superskön
- Bastun var vid första intrycket mycket sval, för att efter ca 7 minuter vara alldeles för varm och jag höll på att storkna... kändes som om ansiktet höll på att falla av i torka
- Ica-besöket gick smidigt. Vi kryssade fram mellan hyllor och fick med oss godbitar hem. Även det som jag var TVUNGEN att handla kom med
-Filmen uteblev. Det fanns ingen film som tilltalade mig alls igår. Mickan ville se Änglar och Demoner. Någon som sett den?? Jag har lite svårt för hokus pokus-filmer.

Så i det stora hela blev det nästan som vi tänkt oss!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0