Idag smög sig en underbart, pulserande och sprängande huvudvärk sig på...

Har precis avnjutit en god middag. Ungsbakad kassler med god sås och bananer! Slurp!!

Hela dagen har spenderats på Norra VC här i Norrtälje. Dagarna går jättefort och jag tror verkligen att jag har valt rätt yrke. Min mardröm har alltid varit att man ska ha ett jobb där man "går och tittar på klockan". Men så är det verkligen inte nu!

Runt 14-15-tiden idag smög sig en underbart, pulserande och sprängande huvudvärk sig på. Och det är en envis rackare för det gör fortfarande så ont att jag var tvungen att byta bort min abs i kväll. Inte alls kul!

När jag kom hem från Flygis (är fan alltid där) så hade Danne tänt ljud i vardagsrummet och myst till det. Och på bordet stod det en jättefin bukett med tre rosor och videung. Grattis till nya jobbet!!
Han är en prins min Daniel!



Det blir en lugn kväll ikväll. Förhoppningsvis med lite mys och kramar!!
Hur har din dag varit??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0