Hon kommer med ett påstående om något som måste bli gjort och så sneglar hon mot mig.

Måndagsmorgon, en ny vecka!

Hänger fortfarande på Norra VC och sliter.
Är lite besviken på vissa av de som ser mig som någon slags extra personal man kan köra med....
Hon kommer med ett påstående om något som måste bli gjort och så sneglar hon mot mig. Har iaf kommit på att jag ska titta bort. Annars missar jag saker som jag borde vara med på istället. Så ska det inte vara. Men min handledare är bra, hon lär mig mycket varje dag!

Har precis ätit middag, god soppa!
Funderar på hur em och kvällen ska se ut. Står emellan att jag åker upp till gymmet och tränar lite eller drar upp till Nordrona och lirar fotboll....

Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: Micaela

Nej det har jag inte gjort! Tack så mycket för tipset :) Ska kolla där :)

2009-11-17 @ 10:08:10
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0