Har lite nya idéer och de verkar gå hem hos några....

Har funderat på att utforma ett nytt pass på Nautilus. Vilket skulle innebära en form av cirkelträning. Men jag har snott namnet från en vän så jag tänkte kalla den "Utmaningen". För det är precis vad det är!

Du kan själv välja precis hur jobbigt du vill att det ska vara eller hur intensivt ditt pass ska bli. Man behöver inte ha tränat speciellt mycket tidigare men det är bra om man har koll på situps och annat basic.

Tina och Melle har varit med och testat och båda verkar tycka att träningsformen funkar.

På söndag ska jag köra igeom passet igen, då hoppas jag på dessa deltagare:
- Tina och Tommy (kanske Tommys bror och fruga oxå??)
- Melle och Tessan
- Helen och Mickan
- Jag själv....

Ska minsann fixa lite bilder på detta! Det är alltid kul! Ska bli lite bättre på att ha med mig kamera till olika saker jag går på eller gör! Det är kul med kort!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0