Haltande flickan

Hängde hemma hos Carin igår en sväng mitt på dagen och en på kvällen. Någon måste ju ta hand om den haltande flickan. Insåg efteren stund att det var lääääääänge sen vi bara "var" sist. Hon fick den stora äran att förhöra mig på alla dessa underbara kunskaper jag har med mig idag!

Var till Apoteket och handlade medicament till henne igår. Sen säger hon:'
- Hur mycket ska du har för medicinen?
- Nej, inget! Du får ta hand om mig när det är min tur att vara dålig.

Då blir hennes svar något i stil med:
- Nej, säg vad det kostar.

Hm.... hur tolkar ni detta??
Hehehhe... skrattade åt det på Flygis... menar hon att hon inte tänker ta hand om mig?? Hm....
Hahahahahaha.... Carin e bra go! En riktig vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0