För er som läser min blogg kommer det snart att dyka upp ett erbjudande från Nautilus. Som endast mina läsare kan utnyttja! Inte illa va?!??!

Vaknade och insåg att jag ville sova mer, men hade bokat morgonmöte med Mickan (promenad) hihihi... och hon skulle komm atill mig så det var bara att masa sig upp.

När jag kommer hem har jag fått ett sms av Tina som undrar hur det blir med träning idag....resultatet av det blev att vi drog oss upp till gymmet för att testa mitt nya pass. En typ av cirkelträning.

Det blev riktigt lyckat. Ett roligt sätt att träna både plus och mucklerna!! Båda två var trötta och svettiga efter att 50 minuter hade susat förbi. Sen blev det dusch och snack, som vanligt.

För er som läser min blogg kommer det snart att dyka upp ett erbjudande från Nautilus. Som endast mina läsare kan utnyttja! Inte illa va?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0