Fingrarna blippandes på dessa härliga, svarta, välanvända fyrkanterna

Tid.Tid.Tid.Tid....
Var tar den vägen??
Jag har saker jag MÅSTE göra, det är inte jättemånga, men de måste för den sakens skull göras. Men tiden, den lilla rackarns faktorn verkar vara otillräcklig hur jag än gör!

Eller så är det min förmåga att HELA tiden se saker som är mer värda min tid eller helt enklet roligare att göra. Ta idag som ett exempel. Jag har så ont i min kropp fortfarande, att gå gör ont. Så jag bestämde mig tidigt under dagen att hoppa över träningen. Vilket resulterar i att jag har från och med NU ca 5 h av tid till att göra klart uppgifter i skolan.

Vad är det första jag gör??
Jo, jag hör men Jennie om det finns plats att åka med tll Uppsala å gå på innebandy.... HALLÅ??

Men nu blev det inte så iaf så jag blir hemmavid och sittandes vid matbordet, med hivudet i nån bok och fingrarna blippandes på dessa härliga, svarta, välanvända fyrkanterna med vita mönster på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0