Dessa dagar längtar man bara bort...

Vaknade i morse runt 9 och kände mig utvilad. Bestämde mig för att jag skulle ut på en promenad och att jag skulle träna. Vilket jag gjorde. Sen var Daniels kusin och mamma här på lunch. Jättegott och trevligt! Emma är en söt liten tjej!

Sen blev det dusch och jag skulle bara ligga och slappa lite....och somnar.... det är så trist. Vaknar och inser att klockan nu är för mycket för att hitta på något innan vi ska iväg, men att det samtidigt är en stund kvar tills vi ska just iväg.

Jag tror att jag tänker skylla på vädret. För fyyyy va det är tråkig färg på vardagen just nu. Lite halv grått, molnigt, en aningen blött och inte ett dugg tilltalande.....

Annat var det i somras, och det är väl dessa referenspunkter som gör att man bara längtar bort. Till värme, sol, ljumma kvällar och väder som inbjuder till aktiviteter. Har som tur laddat upp ordentligt inför vintern med både Greklandsresa med Michan och senare Spanienresan med grannarna.... Ser även ljuset i en lång tunnel påväg mot Thailand i januari! Åhhh.... härligt!!





En superhärlig vecka som vi verkligen förtvänat och som nu får agera som räddare i form av minnen som piggar upp lite!

 


Kommentarer
Postat av: Michan

Åååå fy vad ja längtar tillbaka!! Vi hade d jväligt bra igentligen du :D

2009-11-10 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0