Är sugen på att dra ihop ett nytt spinningpass, blev så inspirerad av bruttan igår

Har haft lite sovmorgon idag, det var bestämt sedan länge :) Daniel pep iväg till ishallen vid kvart i åtta för att åka grillor med Johan. Så jag har haft en mjukstart denna morgon. Men nu är det slut på det! Plugg ska sättas i fokus och jag ska försöka göra klart lite uppgifter eller iaf sätta igång med dem!

Kl 15.00 är det dags för träning igen, ska köra igenom mitt nya pass på gymmet med en annan insturktör och två kompisar. Det blir bra!!

Är sugen på att dra ihop ett nytt spinningpass, blev så inspirerad av bruttan igår! Vill ha ett pass med lite mer fart i helt enkelt. Vet inte riktigt vad jag ska ha för musik, men det ordnar sig! =)

Nu är det dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0