Aj aj aj aj... men även ahh....skönt!

Natten till idag har varit snurrig kan man säga. Jag vaccinerades ju igår som sagt, men aj aj aj vad den lilla rackaren skapade STORA problem när jag skulle sova. Ont ont ont gör det så fort jag kommer åt armen. Det är inte kul. Vaknade flera ånger av att jag var oeftertäksam i sömnen och förskte lägga mig på den onde! Så, så vaknade jag till och gav ifrån mig diverse läten (av leda) och vred mig tillbaka på rygg eller på den nu uttröttade sidan.....

Men så skönt, nu är tentan iaf skriven och jag är fri från studier i ca 4 dagar! Det ni, det är lyx! Inga måsten och inga förpliktelser!



Just me. myself. and I.
å så Daniel förstås... hihihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0