vilken dag... phu...

Vaknade av klockan när den ringde vid 7.... vem fan har ställt den så tidigt?? Jaha...jag?!?! hehhee.... tänkte igår att jag skulle vara duktig och gå ut och gå på morgonen....så det var bara att knyta på sig skorna...

KL 10 åkte jag med moster och morbror till Vallentuna för att kika på när Henkes nya lag mötte BKV.... Slutade tydligen 3-1 till Vallis... Melle och jag blev inte kvar så länge... vi hade utrustat oss mel lite fel skor så fötterna var som is efter 15 minuter... men vi stod iaf ut första halvleken. Sen bar det av en sväng till RImbo för att hämta Juan och lite utrustning för att avlägsna mitt tillfälliga hår....

15.30 var det tekning på stportcentrum. Jag och Melle satt så fint i sekket även denna hemmamatch :) Men det är ju så himla kul!!! :) Man ser lite mer av allt där!

Nu är jag helt slut så nu blir det lite lugn och ro med Melodifestival! Perfekt avslutning på en härlig dag!



Brudarna Bruds!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0