Torsdagen forts...i promenadens tecken...

Tentaplugget med Tina gick finfint... vi insåg att det var ett par frågetecken som behävde lösas...och det gjorde vi! Efter nån timmes plugg så bytte vi om och gav oss ut på en liten joggingtur i Norrtälje Stad! En trevlig och skön tur ute i den friska luften! Inte alls dumt!


Vi bröt upp vid 12-tiden.....


13.20 Kom min älskade syster hit! Det skulle vankas hårborttagning med vax....det gör så satans ont, men så bra det blir...benen blir lena som silke =)

Efter att ha vaxat mina ben gick vi ut på en skön promenad....(promenad nr 2, ute för tredje gången) Vi traskade runt i villaområdet i mina hoods... När vi kom in så var det systers tur...hehehe... jag tycker att det är såååå kul att utföra själva vaxningen.. hahha... det är så sjukt mycket fnitter under tiden...tror det är ett resultat av chocken som blir när man inser att det gär lika ont varje remsa som dras...


Efter en delikat middag var det dags att ta på sig skorna en fjärde gång och möta upp MIckan för dagens tredje promis och en skön och insiktsfull pratstund! På hela 90 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0