Tidig morgon...

Klockan ringde 5.40....gick upp, tog på mig kläderna, fortfarande knappt vaken. När jag gick ut möttes jag av ett fantastiskt härligt väder. Det är nog rätt många minusgrader, men solen har precis gått upp och när jag gick längst med Socitetsparken, ut mot pirer var det nästan att jag ångrade att jag inte hade telefonen med mig och fotade.....

Har bestämt att jag ska börja min dag likadant imorgon och hoppas därför på att det är lika fin väder såklart!
Nu kommer Tina snart och vi ska plugga till tentan imorgon. Hoppas vi får rätsida på det mesta...Känns som om all kunskap flyter omkring där uppe i skallen...utan någon rktigt logisk struktur!



Ha en bra dag allesammans...

Kommentarer
Postat av: erica

vad härligt med en till morgonpromenadare! vi kan ju göra sällskap någon dag om du vill - jag knatar ut vid 03.00 ;)

2009-03-26 @ 09:10:45
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0