Step-night!!

Igår kväll hade jag så sjukt tråkigt hemma så jag knöt på mig skorna och walkade upp till Kaosilus =)
Där tränade jag på mitt step-pass och flängde runt i salen alldeles för mig själv. Det var kul det!! Kom inte dirket på några nya steg men jag la till lite grejjer på det som redan är kan man säga.

Så ni som brukar gå på mitt pass... se upp... för ikväll så blir det lite lite lite nya things att tänka på =)

Har precis kommit hem från ännu ett lärorikt pass på IVA. Jag har verkligen haft tur med mina dagar...so far! Och jag har nog gjort allt som jag tidigare gjort på ett par veckor i vad det gäller teknik, på en dag! Huvudet är fullt av saker att tänka på och det är ju det som är såååååå kul!

Dags att slänga i sig lite käk så man står sig igenom 90 minuters träning.... hehehe....

Kom och testa vettja... det är bara att ringa mig innan så fixar jag en biljett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0