Sorry...

Har haft lite bloggtorka... men va fasen... nu är jag laddad och redo för att dansa på tangenterna igen!!
Senast jag skrev var det lördag....

Lördagen bestod senare, efter att jag åkt hem från syster, av isättning av nytt hår....Tack Melle...det blev skitbra!!! Ska slänga in en bild senare när det är fixat och fint =)

MIddagen som skulle ätits Med Johan, MIckan och Christine blev inte av då Melle blev förhindrad på vägen hit och det tog lite längre tid är beräknat.

Köpte med mig en pizzeriasallad lagom till att Robinson började. Avnjöt sallad i glada och vinfyllda vänners lag!  hihihi...
Fick sen skjuts hem av Johan som samtidigt droppade av brudarna på GST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0