Sööööönda

Vaknade klockan 8 imorse, av mig själv.....detta trots att Daaani väckte mig vid 3... Satte mig vid datorn och pluggade ett par timmar innan coach ringde och frågade om jag kunde ställa upp och spela match mot Rimbo. Två stycken hade fallit bort pga sjukom. Så vid 12.15 så hämtades jag av Lina och Jensa för att fika hos Melle innan samling. Mycket trevligt!! Bra styrt Mellan!

Matchen slutade 22-2 till oss. Inte helt otippat. Fick lira på topp med Thorström och Kakan... det var riktigt kul!! Vi hittar varandra så bra!! Å mål blev det.
På läktaren satt svärmor och hejjade. Efter matchen skämdes jag bort med middag och sedan skjuts hem!! :)

Har en envis huvudvärk som irriterar... ska försöka sova bort den efter att jag tittat lite till på Beck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0