Ibland så....

Har lite medvind just nu... hoppas den håller i sig....
Fått två positiva news idag... sånt som får en att le....me like!

Min dag idag:
- Praktik på IVA
- Blogga
- Äta lite
-Vila
- Räkna läkemedelsberäkning
- F&S Medel 75
- Räkna läkemedelsberäkning
- Sova

Samtidigt som alltt det här roliga händer så har jag verkligen fått mig en tankeställare idag... eller mer ett uppvaknande....
LIVET KAN TA SLUT PRECIS NÄR SOM HELST!!!
Man eller iaf jag har lätt att haka upp mig på oväsentliga saker, eller att bara inte se det man har utan det man vill ha....hur man vill se ut....vad andra tycker....vad borde jag har gjort....
Talesättet att man ska "leva varje dag som om det vore den sista" är inte så tokigt!
För vem vet... rätt som det är rycks livet ifrån en...eller någon i ens närhet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Såå sant!

Har tänkt på det flera gånger... lev livet nu.. inte sen.. då kan det vara för sent :-/

2009-03-11 @ 14:46:34
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Virran

Ja, absolut! så ska det vara... rätt var det är så är livet inte alls som det är när man vaknar, telefonen ringer och man får beskedet att en förälder inte längre finns i livet längre. HUA... (eller någon annan nära kan det ju oxå vara såklart)Så lev nu! du är ju fin o go precis som du är ju sugar =)

2009-03-11 @ 20:32:23
Postat av: fia

Bara så du vet kristin..jag väntar på att träffa på dig ute i robro på en träning inom snar framtid :) hihi!

2009-03-12 @ 14:19:27
URL: http://dribbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0