Hm...

Idag gör jag nog min sista innebandymatch på ett tag.... har tappat suget och lusten för den sporten...Kan mer än gärna åka på cuper och turnreingar men vette fasen om jag kommer fortsätta lira i höst! Det tåls att tänkas på. Vi har nämlugen match idag, och jag känner att jag hellre skulle stanna hemma....?!?!?!! Inte riktigt som det ska vara med andra ord....

Pratade med Jos i torsdags och funderar på att damma av fotbollsskorna och bara lattja lite!



Well well.... nu måste jag försöka tagga till lite! i måste ju fortfarande spela av den här serien och göra det på ett bra sätt!


Kommentarer
Postat av: Joss

dina fotbollsskor får MER än gärna komma ut till roslagsbro och spela lite ;)

2009-03-07 @ 23:54:41
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0